EnglishУкраїнська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    Шепітько В.І., Єрошенко Г.А., Стецук Є.В.

    РОЛЬ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ В ОЦІНЮВАННІ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗА УМОВИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ


    Про автора: Шепітько В.І., Єрошенко Г.А., Стецук Є.В.
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Научная статья
    Анотація Використання тестових завдань І-ІІ рівня складності в оцінюванні навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу є не тільки оцінка інформації, якою володіє студент, але й уміння використовувати засвоєні знання, щоб студент дійшов висновку, зробив припущення або вибрав порядок дій для застосування своїх знань.
    Ключові слова тестовий контроль, кредитно-модульна система.
    Список цитованої літератури
    • Золотоус М.М. Про поліпшення базового рівня педагогічної і медичної підготовки сучасного викладача / М.М. Золотоус // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – Полтава, 2006. – Т.6. Вип.4(16). – С.169-170.
    • Пидаев А.В. Болонский процесс в Европе. Что єто такое и нужен ли он Украине? Возможна ли интеграция медицинского образования Украины в Европейское образовательное пространство? / А.В. Пидаев, В.Г.Передерий. – Одесса, 2004. – 192 с.
    • Максименко С.Д. Системний підхід до розробки концепції розвитку вищої медичної освіти / С.Д. максименко, В.Є. Мілерян // Сучасні проблеми підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах І – ІV рівнів акредитації моз України: мат.наук. – практ. конф.  – Київ – тернопіль, 1999. С.45-47.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №3(26), 2010 рік , 148-149 сторінки, код УДК 611: 378