Стаття
ОПТИМІЗАЦІЯ СПОСОБІВ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ ШЛЯХОМ РОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ»
Про автора: | Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | Наявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що поряд із знаннями гістологічної термінології фігурує питання саме лінгвістичних аспектів медичної термінології, яка є бар’єром на шляху отримання якісних знань. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять з предмету гістологія, цитологія, ембріологія зі студентами англомовної форми навчання забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці із викладачем. |
Ключові слова | освіта, мислення, аналіз, синтез |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(47) 2 частина 2014 рік , 220-222 сторінки, код УДК 378.147=111 |