EnglishУкраїнська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    О. Я. Жураківська

    РОЛЬ ЛЕКЦІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ БОЛОНСЬКОЇ ОСВІТИ


    Про автора: О. Я. Жураківська
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація Роль лекції в умовах кредитно-модульної системи освіти полягає в: формуванні зацікавленості студентів до вивчення предмету; створенні «стандарту дисципліни»; встановленні конкретних зв’язків предмету з іншими клінічними і теоретичними дисциплінами; інтерактивному характері навчання на лекції; експрес-контролі ефективності навчання студентів в процесі лекції; систематизації та узагальненні накопичених знань, формуванні на їх основі ідейних поглядів, переконань майбутнього лікаря-фахівця з розвитком пізнавальних і професійних його інтересів. Лекція покликана не тільки формувати у студентів основи знань з певної наукової галузі, а й визначати на¬прями, зміст і характер інших видів навчальних занять (семінарів, практичних і лабораторних робіт) та само¬стійної роботи. Дидактична та виховна роль лекції полягає в тому, щоб дати студентам сучасні, цілісні, взаємозалежні знання, рівень яких визначається цільовою установкою до кожної конкретної теми.
    Ключові слова лекція, анатомія людини, вищі медичні заклади
    Список цитованої літератури
    • Barinov Je. F Rol' mul'timedijnoj obuchajushhej sistemy v realizacii uchebnogo processa na kafedrah gistologii, citologii i jembriologii vysshih medicinskih uchebnyh zavedenij Ukrainy / Je. F. Barinov, K.S. Volkov, S. B. Gerashhenko [i dr.] // - Svіt bіologії ta medicini. - 2014. - №2. – S. 209-214.
    • Koval'chuk L. Ja. Rezul'tati realіzacії novіtnіh metodik organіzacії navchal'nogo procesu v Ternopіl's'komu derzhavnomu medichnomu unіversitetі іm. І.Ja. Gorbachevs'kogo ta plani na majbutnє / L.Ja. Koval'chuk // Medichna osvіta. – 2012. – № 2. – S. 11-17.
    • Knjazevich-Chorna T. V. Osobliva rol' lekcії pri vikladannі teoretichnih disciplіn studentam-іnozemcjam u vishhih medichnih zakladah / T.V. Knjazevich-Chorna // Galic'kij lіkars'kij vіsnik – 2013. - №1. – S.104-105.
    • Krivec'kij V. V. Іnformacіjnі tehnologії v navchannnі studentіv na kafedrі anatomії ljudini іm. M.G. Turkevicha / V.V. Krivec'kij, B.G. Makar, F.D. Marchuk // Medichna osvіta. – 2013. – №1. – S. 61-63.
    • Mіhєєv A. O. Suchasnі zasadi provedennja lekcіjnih zanjat' u vishhіj medichnіj shkolі / A.O. Mіhєєv // – Ternopіl', 15–16 travnja, - 2014. – S. 104-105.
    • Rozhko M. M. Rol' lekcії u suchasnomu navchal'nomu procesі / M.M. Rozhko, G.M. Erstenjuk, І.V. Єmel'janenko // – Іvano-Frankіvs'k, - 2012. – S. 16-18.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №1(48), 2015 рік , 199-201 сторінки, код УДК 378.147:61+611:378.147