Стаття
РОЛЬ ЛЕКЦІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ БОЛОНСЬКОЇ ОСВІТИ
Про автора: | О. Я. Жураківська |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | Роль лекції в умовах кредитно-модульної системи освіти полягає в: формуванні зацікавленості студентів до вивчення предмету; створенні «стандарту дисципліни»; встановленні конкретних зв’язків предмету з іншими клінічними і теоретичними дисциплінами; інтерактивному характері навчання на лекції; експрес-контролі ефективності навчання студентів в процесі лекції; систематизації та узагальненні накопичених знань, формуванні на їх основі ідейних поглядів, переконань майбутнього лікаря-фахівця з розвитком пізнавальних і професійних його інтересів. Лекція покликана не тільки формувати у студентів основи знань з певної наукової галузі, а й визначати на¬прями, зміст і характер інших видів навчальних занять (семінарів, практичних і лабораторних робіт) та само¬стійної роботи. Дидактична та виховна роль лекції полягає в тому, щоб дати студентам сучасні, цілісні, взаємозалежні знання, рівень яких визначається цільовою установкою до кожної конкретної теми. |
Ключові слова | лекція, анатомія людини, вищі медичні заклади |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №1(48), 2015 рік , 199-201 сторінки, код УДК 378.147:61+611:378.147 |