RussianEnglishУкраїнська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    Бурега Ю. О.

    ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЧБОВОГО ПРОЦЕСУ З ХІРУРГІЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СТОМАТОЛОГІЯ»


    Про автора: Бурега Ю. О.
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація У зв’язку з впровадженням Болонської системи навчання необхідно оптимізувати існуючу раніше методику викладання хірургічної стоматології для студентів, що навчаються за спеціальністю «стоматологія». Шляхи вирішення цієї проблеми полягають в підвищенні мотивації студентів у процесі навчання через використання зв’язку дисципліни, що вивчається, з практичною діяльністю лікаря-стоматолога, а також формування елементів клінічного мислення, як асоціацію знань з хірургічної стоматології з різноманітними клінічними випадками. Для підвищення зацікавленості студентів пропонується надання можливості отримання з дисципліни за рахунок самостійної учбової роботи та інших видів діяльності студентів. Покращення якості підготовки студентів в умовах Європейської кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу пропоновано досягти інтеграцією фундаментальних дисциплін з курсом хірургічної стоматології, що допоможе підвищити мотивацію студентів до вивчення предмету. Внаслідок того, що велика частина учбової програми відводиться на самостійне вивчення, виникає необхідність збільшення кількості наочного матеріалу (стоматологічних фантомів, електронних атласів, фотографій, мультимедійного матеріалу). На додаток, у структуру практичних занять необхідно включити клініко-ситуаційні завдання, що направлені не лише на реалізацію підсумкового контролю поточного рівня знань, а також дозволить студентам використовувати отримані базові знання у майбутній практичній діяльності.
    Ключові слова Болонський процес, Європейська кредитно-модульна система, хірургічна стоматологія, стоматологія
    Список цитованої літератури
    • Fedchenko S. N. Ispolzovanie sovremennyih tehnologiy, sistema kontrolya i korrektsii znaniy studentov v kontekste Bolonskogo protsessa / S. N. Fedchenko //- Klin. ta ekstrim. patol. - 2006, Vol. 1, P. 25-27.
    • Kolesnik Yu. M. Bolonskiy protses i yakist osvity / Yu. M. Kolesnik, Yu. M. Neryanov // Medychna osvita. - 2005, Vol. 2, P. 38-40.
    • Kalenyuk I. Ruh Evropy do suspilstva znan’, Bolonskiy protses i Ukraina / I. Kalenyuk, K. Kersak // - Vyscha osvita Ukraini. - 2007, Vol. 3, P. 22-28.
    • Lorenz W. Social work and the Bologna Process / W. Lorenz // - Sicial Work & Sosiety. - 2005, Vol. 3(2), P. 224-235.
    • Nerush P. O. Integratsіya navchalnogo protsesu – osnova efektyvnosti kredytno-modulnoi systemy navchannya / P. O. Nerush, O. G. Rodnyanskiy, O. V. Mozgunov // - Medychna osvita. 2008, Vol. 4, P. 16-17.
    • Svistunov A. A. Modulno – reytingovoe obrazovatelnye tehnologii na vypuskayuschey kafedre meditsinskogo universiteta: vozmozhnosti i perspektivy v svete obschih printsipov Bolonskogo protsessa / A. A. Svistunov, Yu M. Spivakovskiy // - 2008, Vol. 3, P.14-18.
    • Tokarchuk N. I. Problemy navchalnogo protsesu v umovah zaprovadzhennya kredytno-modulnoi sistemy pry pidgotovtsi studentiv – Inozemtsiv / N. I. Tokarchuk, T. V. Kapitan, O. S. Rubina // - Medychna osvita. - 2008, Vol. 4, P. 27-29.
    • Voronenko Yu. V. Vyznachennya kriteriiv yakosti v sistemi bezperervnogo profesiynogo rozvytku likariv ta provizoriv na osnovi kontsentratsii kreditiv / Yu. V. Voronenko, A. M. Serdiuk, O. P. Mintser // - Medychna osvita. - 2007, Vol.3, P.11-15.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №3(52) 2 частина 2015 рік , 151-154 сторінки, код УДК 378.091.016:616.31-089:378.147-024.24]-057.875