RussianEnglishУкраїнська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    В. В. Звєрєва, А. В. Зайцев

    БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЛЮДЕЙ В ПЕРІОД ГЕРАГОГІЧНОЇ ПОСТПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ В МІСТІ ПОЛТАВА ТА ЇЇ РОЗВИТОК


    Про автора: В. В. Звєрєва, А. В. Зайцев
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація В ході проведеного психологічного дослідження, визначається вплив безперервної освіти на успішність соціалізації особистості «третього віку». Показано, що зниження інтелектуальної активності, можна попередити завдяки цілеспрямованому навчанню і праці. Реалізована в Україні соціальна політика поступово створює умови для активного включення в процеси реформ тільки економічно активного населення (18-60 рр.). При цьому виключається більша соціально-демографічна група людей, яка знаходиться в посттрудовій фазі. Цим громадянам передбачена пасивна роль отримувача і споживача соціальних благ, з наданням захисту. Розуміння освіти літніх, що йде з часів античності (періоду розпаду рабовласницьких відносин), не змінилося, в принципі, до сьогодні. У роботі надаються дані порівняльного аналізу ціннісних і смисложиттєвих орієнтацій літніх, які вже навчаються і тих, хто не має до цього ніякого відношення. Для того, щоб обґрунтувати формування безперервної освіти, було застосовано вивчення освітніх потреб геронтогруп. Розроблено перспективний план роботи, щодо успішної соціальної адаптації. Отже, освітній процес сприймається як необхідна частина системи освіти, супроводжуючи людину протягом всього життя.
    Ключові слова соціалізація, герагогіка, геронтоосвіта, самооцінка
    Список цитованої літератури
    • Berezina O. O. Tvorchiy rozvitok u starostI yak faktor zberezhennya zhittediyalnosti osobistosti / O. O. Berezina // – K.: Vid-vo NPU Im. M.P. Dragomanova, - 2010. – S. 38-40.
    • Vseukrayinska asotsiatsiya pensioneriv (VAP) – Rezhim dostupu: http://www.uarp.org/ua/news/ 1416389369.
    • Gusyev A. N. Vimiryuvannya v psihologiyi: zagalniy psihologichniy praktikum / A. N. Gusyev, Ch. A. Izmaylov, M. B. Mihalevska // – M.: Sens, - 1997. – 286 s.
    • Gartenshleger U. Mezhdunarodnyie perspektivyi v obrazovanii vzroslyih / U. Gartenshleger // – SPb.: A. V. K. Timoshka, M.: – 2000. 250 s.
    • Zakon Ukrayini «Pro osvitu» UKZU vId 11.09.2003 St. 49 – Rezhim dostupu: http://ukped.com/statti/zakoni-z-pitan-osviti / 106-html.
    • Zmeev S. I. Andragogika: osnovyi teorii, istorii i tehnologii obucheniya vzroslyih / S.I. Zmeev // – M.: OOO «PER SE» – 2007. – 272 s.
    • Itogovyie materialyi V mezhdunar. (Gamburgskoy) konf., – SPb.: IOV RAO, - 1998. –201 s.
    • Individualnaya sotsialnaya rabota: Konspekt lektsIy – Rezhim dostupu: sdc-eu.info/RDF/3_26K_4.pdf.
    • Klerk Yu. Obrazovanie pozhilyih v Gollandii: mat-lyi mezhdunar. konf. «Obrazovanie pozhilyih lyudey: perspektivyi dlya obschestva i cheloveka» / Yu. Klerk // – M., - 2000. – S. 50, 80.
    • Krasnova O. V. Osoblivosti sotsialno-psihologichnoyi adaptatsiyi v piznomu vitsi / O. V. Krasnova, T. D. Martsinkovskaya // – M.: Akademiya, - 2003. – S.183-197.
    • Kukuev A.I. O stanovlenii obrazovaniya vzroslyih v Rossii / A.I. Kukuev // Psihologiya i pedagogika. – Taganrog: Izd-vo TRTU, - 2006. – No. 14 (69). – S. 37-42.
    • Malkina-Pyih I. G. Krizisyi pozhilogo vozrasta: Spravochnik prakticheskogo psihologa / I. G. Malkina-Pyih // – M.: Izd-vo Eksmo. – 2005. – 368 s.
    • Ministerstvo sotsialnoyi politiki Ukrayini «Pro vprovadzhennya sotsIalno-pedagogichnoyi poslugi «Universitet tretogo viku» – Rezhim dostupu: zakon.nau.ua /doc/ uid=1152.1101.
    • On-layn prostranstvo – Rezhim dostupu: http://ec.europa.eu/education Electronic Platform for Adult Learning in Europe (EPALE).
    • Podobed V .I. Veduschie tendentsii razvitiya obrazovaniya vzroslyih v Rossii i stranah SNG / V. I. Podobed, V. V. Gorshkova // Chelovek i obrazovanie. – 2007. – No. 6 SPb. – S. 8-12.
    • Pinchuk E. A. Kontseptualni osnovi ta tendentsiyi rozvitku bezperervnoyi osviti / E. A. Pinchuk // VISNIK NTUU «Kiyivskiy politehnichniy institut» FilosofIya. Psihologiya. Pedagogika. – 2011. – No.1 (31). – S. 71-77.
    • Rezolyutsiya Vserossiyskogo Foruma «Obrazovanie pozhilyih lyudey» (28-29 iyunya 2005 god) / Novyie znaniya. – Oryol. – 2005. – No. 3 – 33 s.
    • Ramendik D. M. Obschaya psihologiya i psihologicheskiy praktikum / D. M. Ramendik // – M.: Forum. – 2009.-303 s.
    • Sonin V. A. Obschiy psihologicheskiy praktikum / V. A. Sonin // –M.: FORUM. – 2010. –416 s.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №3(52) 2 частина 2015 рік , 156-159 сторінки, код УДК 374:616-053.9(477.53-25)