English Українська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    Е. Ф. Баринов, О. Г. Ніколенко, Б. П. Терещук, О. Д. Крахоткіна, Н. О. Черкасова

    ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ГІСТОЛОГІЇ


    Про автора: Е. Ф. Баринов, О. Г. Ніколенко, Б. П. Терещук, О. Д. Крахоткіна, Н. О. Черкасова
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація В роботі узагальнений практичний досвід використання дистанційних навчальних технологій (ДНТ) на кафедрі гістології Донецького національного медичного університету, оцінити ефективність і представити рекомендації щодо структури та змісту дидактичних матеріалів для управління самостійною роботою студентів. Методики дослідження: аналіз практики організації самостійної роботи студентів. Технологія дистанційного навчання реалізується на базі програмного продукту LMS MOODLE, містить: цільовий, методичний, навчальний, який консультує і контролюючий блоки. Результати: при використанні ДНТ 80,7% студентів стали займатися від 3 до 4 годин в процесі підготовки до занять, підвищилась якісна успішність з 40,6 ± 7,3% до 62,5 ± 5,0% (р = 0,045). Висновки: використання ДНТ на платформі Moodle дозволяє забезпечити оптимальну організацію і підвищити ефективність самостійної роботи студентів на етапі підготовки до практичних занять з гістології.
    Ключові слова дистанційні навчальні технології, фундаментальні знання медицини, ефективність навчання
    Список цитованої літератури
    • Zaharova T. G. Samostojatel'naja rabota kursantov i distancionnoe obuchenie / T.G. Zaharova, I.I. Baron, G.N. Zaharov // Zemskij vrach. - 2013, 2(19), S. 49-50.
    • Oficial'nyj sajt SDO Moodle – razdel dokumentacii. http://docs.moodle.org/ru.
    • Polat E.S. Pedagogicheskie tehnologii distancionnogo obuchenija / E.S. Polat // – M: Akademija, -2006, 400 s.
    • Pustovalova N. I. K voprosu o samostojatel'noj rabote studentov v uslovijah distancionnoj tehnologii obuchenija v vuze / N. I. Pustovalova, L. Sh. Ismagambetova // Vektor nauki TGU. Serija: Pedagogika, psihologija. - 2013, № 4, S.147-150.
    • Chagdurova E. S. Ispol'zovanie sredstv distancionnogo obuchenija dlja jeffektivnoj organizacii kontrolja samostojatel'noj raboty studentov tehnicheskogo vuza / E. S. Chagdurova // Vestnik Burjatskogo gosudarstvennogo universiteta -2009, № 15, S. 96-99.
    • Van Doorn J. R. The quest for knowledge transfer efficacy: blended teaching, online and in-class, with consideration of learning typologies for non-traditional and traditional students / J. R. Van Doorn, J. D. Van Doorn // Front Psychol. - 2014,№ 17(5), 324 s.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №4(54) 2 частина 2015 рік , 142-144 сторінки, код УДК 61:378.147.88+ 378.018.43:004.9