Стаття
ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ГІСТОЛОГІЇ
Про автора: | Е. Ф. Баринов, О. Г. Ніколенко, Б. П. Терещук, О. Д. Крахоткіна, Н. О. Черкасова |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | В роботі узагальнений практичний досвід використання дистанційних навчальних технологій (ДНТ) на кафедрі гістології Донецького національного медичного університету, оцінити ефективність і представити рекомендації щодо структури та змісту дидактичних матеріалів для управління самостійною роботою студентів. Методики дослідження: аналіз практики організації самостійної роботи студентів. Технологія дистанційного навчання реалізується на базі програмного продукту LMS MOODLE, містить: цільовий, методичний, навчальний, який консультує і контролюючий блоки. Результати: при використанні ДНТ 80,7% студентів стали займатися від 3 до 4 годин в процесі підготовки до занять, підвищилась якісна успішність з 40,6 ± 7,3% до 62,5 ± 5,0% (р = 0,045). Висновки: використання ДНТ на платформі Moodle дозволяє забезпечити оптимальну організацію і підвищити ефективність самостійної роботи студентів на етапі підготовки до практичних занять з гістології. |
Ключові слова | дистанційні навчальні технології, фундаментальні знання медицини, ефективність навчання |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(54) 2 частина 2015 рік , 142-144 сторінки, код УДК 61:378.147.88+ 378.018.43:004.9 |