Стаття
РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ ТА СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ПАТОМОРФОЛОГІЇ
Про автора: | Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, С. А. Проскурня, С. М. Совгиря |
Рубрика | МЕДИЧНА ОСВІТА |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | Мотивація є ключовим фактором успіху студентів на всіх етапах формування їх професійних якостей. Метою та завданнями нашої роботи стало визначення рівня мотивованості студентів до вивчення патоморфології, їх ставлення щодо засобів і методів проведення занять. Було проведено анкетування студентів на стоматологічному та медичних факультетах з допомогою розробленої анкети, що включає питання для визначення факторів зовнішньої та внутрішньої мотивації студентів, їх ставлення до вивчення патоморфології, змістовності навчального процесу. Підводячи підсумки проведеного дослідження, можна прийти до висновку, що мотивація студентів відіграє значну роль в успішності студента, його ставленні до предмету та формуванні особистості майбутнього фахівця. Це потребує від викладача постійного пояснення та наочної демонстрації на прикладах важливості патоморфології в практичній діяльності лікаря. |
Ключові слова | мотивація, патоморфологія, студент, удосконалення навчання |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(62), 2017 рік , 212-215 сторінки, код УДК 378.6-057.875:616-091 |
DOI | 10.26724/2079-8334-2017-4-62-212-215 |