| About the author: |
Hryschuk M. I., Stovban I. V., Knyazevych-Chorna T.V., Zolotarova J.N. |
| Heading |
QUESTIONS OF MEDICAL EDUCATION |
| Type of article |
Научная статья |
| Annotation |
The article highlights the issue of the formation of cognitive activity, organization of independent work in teaching subjects of medical school within Bologna Process. |
| Tags |
independent work, credit-module system |
| Bibliography |
- Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти / Я.Я. Болюбаш. – К.: Наукова думка, 1997. – С. 62.
- Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів / В.І. Бондар. – К.: Вересень, 1996. – 129 с.
- Вакуленко В.М. Основи вищої школи України: Навчальний посібник / В.М. Вакуленко. – Луганськ: Вид-во СНУ, 2001. – 247 с.
- Мілерян В.Є. Методичні основи підготовки та проведення навчальних занять у медичних вузах / В.Є. Мілерян // Методичний посібник Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця. Київ. – 2006. – 80с.
- Нейко Є. М. Організація самостійної роботи студентів / Є. М. Нейко, Н. В. Скробач, Д. Б. Соломчак // Галицький лікарський вісник. – 2003. – № 1. – С. 115 – 116.
|
| Publication of the article |
«World of Medicine and Biology» №4(31), 2011 year, 154-155 pages, index UDK 378.1:611 |