About the author: |
Knyazevych-Chorna T.V. |
Heading |
QUESTIONS OF MEDICAL EDUCATION |
Type of article |
Научная статья |
Annotation |
This work presents the mail methodological approaches and guidelines to the teaching of anatomy with aim to optimize the learning process and acquire the knowledge by the students of the Faculty of foreign citizens at higher medical schools. |
Tags |
anatomy, methodological approaches, the foreign students |
Bibliography |
- Адаменко О.В. Тематичний спектр дисертаційних досліджень з питань навчання в Україні іноземних громадян (1990-2010 рр.) / О.В. Адаменко, М.В. Разорьонова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. – Харків, 2011. – Вісник № 18. – С. 9-19.
- Васецька Л.І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англововної форми освіти / Л.І. Васецька, Л.М. Сенік // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. – Харків, 2010. – Вісник № 16. – С. 49-56.
- Господарський І.Я. Особливості навчання іноземних студентів в субординатурі медичного вузу/ Всеукраїнська експертна мережа [http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=10950].
- Принципи оптимізації навчального процесу з дисципліни “Загальна практика-сімейна медицина” для студентів шостого курсу факультуту підготовки іноземних громадян / Л.В. Глушко. С.В. Федоров, Х.С. Симчич [та ін.] // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації: мат. наук.-метод. конф., 28 березна 2012 р.: тези доп. – Івано-Франківськ, 2012. – С. 27-28.
- Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни “фізіологія” в умовах кредитно-модульної системи навчання / І. М Лучко, І.В. Ємельяненко, Н.М. Воронич-Семченко [та ін.] // Медична освіта. – 2011. – № 4. – С. 60-63.
- Сніжко С.С., Шевчук І.М. Психологічні фактори підвищення якості підготовки студентів іноземців у медичному вузі / С.С. Сніжко, І.М.Шевчук // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації: мат. наук.-метод. конф., 28 березна 2012 р.: тези доп. – Івано-Франківськ, 2012. – С. 45-46.
|
Publication of the article |
«World of Medicine and Biology» №3(34), 2012 year, 166-168 pages, index UDK 371.322+614.253.4 |