English Українська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    О. В. Федосєєва

    ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ ЗДМУ В КОНТЕКСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ


    Про автора: О. В. Федосєєва
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація Належна професійна компетентність майбутнього лікаря не може сформуватися без отримання фундаментальних теоретичних знань та навичок, а саме професіоналізм є гарантом високої якості майбутнього лікаря-спеціаліста і медицини в цілому. Зміст статті наводить узагальнення досвіду роботи професорсько-викладацького складу кафедри гістології, цитології та ембріології ЗДМУ, щодо вдосконалення аудиторної частини навчального процесу, в тому числі і впровадженню у практику викладання сучасних методів і технологій навчання у рамках кредитно-модульної системи, що достовірно допомагає підвищити показники абсолютної та якісної успішності студентів.
    Ключові слова кредитно-модульна система, аудиторна робота, студент
    Список цитованої літератури
    • Bezrodnaya G. V. Printsipy kompetentnostnogo podhoda v meditsinskom vuze / G. V. Bezrodnaya, D. A. Sevostyanov, T. A. Shpiks // Meditsina i obrazovanie v Sibiri : elektronnyiy nauchnyiy zhurnal. – 2008. – No 2.
    • Davydov, V. P. Metodologiya i metodika psihologo-pedagogicheskogo issledovaniya: uchebnoe posobie / V.P. Davyidov, P.I. Obraztsov, A. I. Uman, // - M: Izdatelsko-torgovaya korporatsiya «Logos», - 2003. - 165 s.
    • Moroz I. V. Pedagogichni umovy zaprovadzhennya kreditno-modulnoyi sistemy organizatsiyi navchalnogo protsessu / I. V. Moroz // Monografiya: - K.: TOV «Osvita Ukrayiny». K:, - 2005. – 278 s.
    • Nagayev V. M. Metodyka vykladannya u vyschiy shkoli: Navchalniy posibnyk / V. M. Nagayev // - K.: Tsentr uchbovoyi literatury, - 2007.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №4(47) 2 частина 2014 рік , 228-231 сторінки, код УДК 378.61.65.015.572.7