Стаття
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВДНЗ України «УМСА»
Про автора: | В.М.Ждан, В.М. Бобирьов, С.М. Білаш, А. В. Салій, Т.М. Климач |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | В статті наведені результати психологічного дослідження, щодо адаптації, яке проводилося серед студентами – першокурсниками медичного і стоматологічного факультету Української медичної стоматологічної академії. Встановлено, що загальний рівень викладання навчальних дисциплін професорсько - викладацьким складом; забезпечення студентів необхідною для навчання літературою; навчально матеріально-технічної база; оптимальність складання розкладу занять на достатньому рівні. Першокурсники задоволені якістю обслуговування бібліотекою та читацьким залом. Студенти – першокурсники ВДНЗ України «УМСА» підтримують Болонську систему навчання. Більшість студентів не мають бажання змінити навчання в «УМСА» на інший ВНЗ. Адаптація першокурсників пройшла успішно. Стресовими чинниками, які найбільш турбують студентів є – значний об’єм навчального навантаження, незвичний графік занять, самостійне життя. Активність студентів – першокурсників в позанавчальній діяльності Академії невисока, більшості відомо про неї, але пріоритетом вважають навчання. |
Ключові слова | адаптація, стресові чинники, Болонська система навчання, позанавчальна діяльність |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №2(49) 1 частина 2015 рік , 166-171 сторінки, код УДК 378.14 |