RussianEnglishУкраїнська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    Сулаєва О. Н.

    ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ГІСТОЛОГІЇ: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ


    Про автора: Сулаєва О. Н.
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація Оптимізація управління процесом навчання фундаментальним дисциплінам, утому числі і гістології, базується на аналізі структури й потреб цільової аудиторії, використанні адекватних методів підвищення мотивації до вивчення фундаментальних медичних дисциплін, організації ефективної поза аудиторної та аудиторної роботи студентів із залученням інтерактивного навчання, відбору змісту та форм навчання, застосування доцільних за технологією та змістом форм контролю знань, навичок та вмінь студентів.
    Ключові слова навчальний процес, управління, технології навчання
    Список цитованої літератури
    • Barinov Je. F. Problemy realizacii lekcionnogo kursa pri modul'noj tehnologii obuchenija na teoreticheskih kafedrah medicinskih vuzov / Je. F. Barinov // Morfologija. – 2010. – T. 136, № 6. – S. 66-67.
    • Odincova I. A. Prepodavanie gistologii, jembriologii, citologii v uslovijah reformirovanija vysshej shkoly / I. A. Odincova // Morfologija. – 2013. – T. 143. – № 3. – S. 81-84.
    • GMC Education Strategy 2011-2013. Shaping the future of medical education and training. – 2010 General Medical Council.
    • Kanthan R. Active Learning Strategies in Undergraduate Medical Education of Pathology. Medical Science Educator / R. Kanthan, S. Mills // – 2012. – Vol. 15: No. 1. – P. 31-37.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №2(49) 1 частина 2015 рік , 179-180 сторінки, код УДК 611.018: 378.147