English Українська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    В. Д. Каюкова

    ШЛЯХИ ІНТЕГРАЦІЇ БАЗОВИХ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ


    Про автора: В. Д. Каюкова
    Рубрика ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація В статті йдеться про необхідність розробки нових методичних прийомів при викладанні терапевтичної стоматології, які б дозволили комплексно оцінювати рівень знань студентів з уніфікацією критеріїв визначення рівня підготовки, а також дозволяли формувати навички клінічного мислення. Метою роботи був пошук шляхів формування та оцінки рівня клінічного мислення у студентів-стоматологів під час вивчення різних тематичних модулів на кафедрі терапевтичної стоматології. Створений банк теоретично-клінічних задач, приклади яких наводяться у статті. Наводяться приклади задач, присвячених структурі та патології періодонту. Таким чином, подібні завдання достатньо ефективно дозволяють інтегрувати теоретичні знання у клінічну практику студента.
    Ключові слова педагогіка, клінічне мислення, терапевтична стоматологія, періодонт
    Список цитованої літератури
    • Abaev Ju. K. Osobennosti i protivorechija klinicheskogo myshlenija vracha / Ju. K. Abaev // Medicinskie novosti. – 2008. - № 16. – S. 6-13.
    • Bilibin A. F. O klinicheskom myshlenii / A. F. Bilibin, G. I. Caregorodcev // – M. : Medicina, - 1973.
    • Timchasove polozhennja pro organіzacіju navchal'nogo procesu v kreditno-modul'nіj sistemі pіdgotovki fahіvcіv (Zatverdzheno nakazom Mіnіsterstva osvіti і nauki Ukraїni vіd 23 sіchnja 2004 r. № 48). 
    • Hohlov V. V. Modul'noe obuchenie v sisteme vysshego medicinskogo obrazovanija / V. V. Hohlov // - Smolensk: Izd-vo SGMA, - 2013. – C. 63-66.
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №4(54) 2 частина 2015 рік , 148-150 сторінки, код УДК 616.314-08;616-092.11