Стаття
ШЛЯХИ ІНТЕГРАЦІЇ БАЗОВИХ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ
Про автора: | В. Д. Каюкова |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | В статті йдеться про необхідність розробки нових методичних прийомів при викладанні терапевтичної стоматології, які б дозволили комплексно оцінювати рівень знань студентів з уніфікацією критеріїв визначення рівня підготовки, а також дозволяли формувати навички клінічного мислення. Метою роботи був пошук шляхів формування та оцінки рівня клінічного мислення у студентів-стоматологів під час вивчення різних тематичних модулів на кафедрі терапевтичної стоматології. Створений банк теоретично-клінічних задач, приклади яких наводяться у статті. Наводяться приклади задач, присвячених структурі та патології періодонту. Таким чином, подібні завдання достатньо ефективно дозволяють інтегрувати теоретичні знання у клінічну практику студента. |
Ключові слова | педагогіка, клінічне мислення, терапевтична стоматологія, періодонт |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(54) 2 частина 2015 рік , 148-150 сторінки, код УДК 616.314-08;616-092.11 |