Стаття
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Про автора: | А.В. Повшенюк, М.М. Шінкарук-Диковицька, Т.О. Тепла, Д.М. Касьяненко, Б.Ю. Комнацький |
Рубрика | МЕДИЧНА ОСВІТА |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | На практичних заняттях зі студентами IV курсу стоматологічного факультету ВНМУ імені М. І. Пирогова, були використані метод дебрифінгу з елементами ділової гри у 82 україномовних студентів та кейс-метод – у 85. Вивчення дисципліни завершувалося визначенням поточної успішності, проведенням підсумкового модульного контролю та диференційним заліком. У результаті дослідження отримані статистичні дані достовірно не відрізнялися між собою (р>0,05), та обидва методи інтерактивного навчання показали дуже гарні результати. Проте відсоток студентів, які отримали «відмінно» та «добре» майже в 1,5 рази вищий в групі студентів, де навчання проводили з використанням методу дебрифінгу. Але, рівень продемонстрованих практичних навичок на підсумковому модульному контролі студентів цієї групи, якісно відрізнявся від групи, де був застосований кейс-метод. Використання інтерактивних форм навчання студентів дає можливість покращити успішність засвоєння фактичного матеріалу, удосконалити практичні навички клінічного застосування теоретичних знань та сприяти професіоналізації студента. Перспектива подальших досліджень полягає у пошуку оптимальних моделей поєднання різних форм і методів інтерактивного навчання. |
Ключові слова | кредитно-модульна система, терапевтична стоматологія, метод дебрифінгу, кейс-метод |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №1(63), 2018 рік , 210-213 сторінки, код УДК 616.31:371.311:378.147 |
DOI | 10.26.724/2079-8334-2018-1-63-210-213 |