Стаття
ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ЕМБРІОЛОГІЇ У МЕДИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Про автора: | Ю.В. Сілкіна, Ю.Б. Чайковський, В.І. Шепітько |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Научная статья |
Анотація | У статті представлені аспекти викладання ембріології на медичних факультетах університетів України та інших країн. Наведений досвід різних навчально-організаційних підходів до цього питання, розставлені акценти на проблемних точках, як то: необхідність збільшення навчальних годин для викладання загальних ембріологічних питань; створення окремого навчального курсу з "Клінічної ембріології" на старших курсах та під час проходження інтернатури сімейних лікарів, педіатрів, неонатологів, який передбачав би викладання клінічних аспектів медичної ембріології, а також основ тератології, прогнозування та ранньої діагностики вроджених вад. Це, з одного боку, підвищить рівень знань студентами загальних питань ембріології людини (фертилізації, факторів впливу на процеси спермато- та овогенезу, розвитку систем та органів людини), а також клінічних проявів дизембріогеній, а з іншого - допоможе створити теоретичну базу для підготовки лікарів-спеціалістів з ембріології, потреба в яких існує в зв'язку із зростанням, у тому числі і в Україні, кількості центрів з екстракорпорального запліднення. |
Ключові слова | ембріологія людини, клінічна ембріологія, навчальна програма |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №3(30), 2011 рік , 160-162 сторінки, код УДК 611: 378 |