Стаття
ЕФЕКТИВНІСТЬ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
Про автора: | О. Г. Попадинець |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | Міжпредметна інтеграція медичних дисциплін в умовах сьогодення систематизує знання, навики, вміння; допомагає краще пізнати факти, явища та процеси, сприяє усвідомленню необхідності знань із того чи іншого навчального курсу. Застосування «кейс»-методу дозволяє виробити у студентів вміння використовувати знання із різних навчальних дисциплін у нестандартних ситуаціях, допомагає логічно мислити при вирішенні проблемних завдань. Проаналізовано ефективність застосування знань з латинської та англійської мов на заняттях з анатомії людини і навпаки. |
Ключові слова | анатомія людини, міжпредметна інтеграція |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(46) 1 частина 2014 рік , 210-212 сторінки, код УДК 316.4.063.3+378.147+37.011.32 |