Стаття
РОЛЬ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ШКІЛ У ФОРМУВАННІ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ТЕРАПІЇ (ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ)
Про автора: | І.П. Вакалюк, Н.М. Середюк, В.Н. Середюк, Р.В. Деніна, Т.В.Мергель |
Рубрика | ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Тип статті | Наукова стаття |
Анотація | У статті викладено роль терапевтичних шкіл України у формуванні клінічного мислення студентів за результатами всеукраїнської олімпіади з терапії. Результати олімпіади засвідчили, що, не дивлячись на своєрідні школи, підходи до викладання терапії залишаються єдиними згідно сучасних стандартів діагностики та лікування внутрішніх хвороб. Олімпіада з терапії (внутрішніх хвороб) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі використання досягнень як загальноукраїнських, так і регіональних терапевтичних шкіл. |
Ключові слова | терапевтичні школи, олімпіада, терапія |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №4(54) 2 частина 2015 рік , 144-147 сторінки, код УДК 378.147+614.253.4 |