Стаття
ЯДЕРНА МЕДИЦИНА ЯК СУЧАСНИЙ ПРЕДМЕТ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ
Про автора: | Почерняєва В.Ф., Васько Л.М., Жукова Т.О. |
Рубрика | ОГЛЯДИ ЛІТЕРАТУРИ |
Тип статті | Оглядова стаття |
Анотація | Розглянуто проблему медичної освіти та розв’язання проблеми охорони здоров`я, що потребує підготовки фахівців високого рівня для ядерної медицини (ЯМ), проведення цілеспрямованих заходів по всім розділам підготовки лікарів-радіологів, пріоритетом яких є підвищення фахового рівня та практичних навичок в світі інноваційних технологій. Відповідно до вимог підготовки фахівців для входження в Європейський освітній простір, важливого значення набуває подальше впровадження в навчальний процес сучасних технологічних систем підготовки, які включають широкий спектр технологій та методів: технології проблемно-орієнтованого навчання, технології міждисциплінарного, інтегрованого навчання, тренінгові технології, імітаційні, рольові, ігрові технології, технології фундаментальної медичної освіти, особистісно-орієнтовні технології навчання, технології кредитно-модульні, технології діагностики якості, технології організації самостійної роботи студентів, інформаційні технології. При цьому необхідна міждисциплінарна інтеграція при викладанні профільної дисципліни із попередніми базовими та наступними суміжними дисциплінами відповідно до цілей підготовки фахівців різних спеціальностей і факультетів Реалізація даного проекту сприятиме забезпеченню подальшої гармонізації національної нормативно-правової бази у сфері вищої медичної освіти із міжнародним та європейським законодавством, створенню належних умов для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників у вищих навчальних закладах та закладах післядипломної освіти на території України. Таким чином, ефективне розв’язання проблем охорони здоров’я потребує адекватного високого рівня фахової підготовки спеціалістів для ядерної медицини, проведення цілеспрямованих організаційно-методичних та психолого-педагогічних заходів в усіх розділах підготовки лікаря-радіолога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації та практичних фахових умінь, широке використання у навчально-виховному процесі інноваційних технологій навчання. |
Ключові слова | ядерна медицина, навчання фахівців, інтерактивне навчання, вища медична освіта |
Список цитованої літератури |
|
Публікація статті | «Світ Медицини та Біології» №2(64), 2018 рік , 217-219 сторінки, код УДК 615.849:378.14 |
DOI | 10.26724/2079-8334-2018-1-64-217-219 |