English Українська
  • Головна
  • Корисні посилання
  • Про журнал
  • Авторам
  • Редакційна колегія

  • Стаття
    І. В. Сергета, Т. М. Вергелес, І. Є. Кізіна, Ю. Л. Шкарівський, І. В. Гунас

    ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА АУДИТОРНОГО ФОРМАТІВ НАВЧАННЯ


    Про автора: І. В. Сергета, Т. М. Вергелес, І. Є. Кізіна, Ю. Л. Шкарівський, І. В. Гунас
    Рубрика КЛІНІЧНА МЕДИЦИНА
    Тип статті Наукова стаття
    Анотація В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001).
    Ключові слова студенти,психофізіологічні функції,дистанційне навчання,аудиторне навчання
    Список цитованої літератури
    • Moroz VM, Makarov SYu, Serebrennikova OA, Serheta IV. Navchalnyi stres ta psykhofiziolohichni kryterii otsinky adaptatsiinykh mozhlyvostei orhanizmu studentiv zakladiv vyshchoi medychnoi osvity. Vinnytsya : TOV “TVORY”, 2020. 184 s. [in Ukranian]
    • Akhtar M, Kroener-Herwig B. Coping styles and socio-demographic variables as predictors of psychological well-being among international students belonging to different cultures. Curr. Psychol. 2019;38:618–626. doi:10.1007/s12144-017-9635-3
    • Cvetkovski S, Jorm AF, Mackinnon AJ. An analysis of the mental health trajectories of university students compared to their community peers using a national longitudinal survey. Stud. High. Educ. 2019;44:185–200. doi:10.1080/03075079.2017.1356281
    • Dodd RH, Dadaczynski K, Okan O, McCaffery KJ, Pickles K. Psychological Wellbeing and Academic Experience of University Students in Australia during COVID-19. Int. J. Environ. Res. Public Health. 2021;18(3):866. doi:10.3390/ijerph18030866
    • Hollingworth S. Performances of social class, race and gender through youth subculture: Putting structure back in to youth subcultural studies. Journal Of Youth Studies. 2015;18(10):1237–1256. doi:10.1080/13676261.2015.1039968
    • Huckins JF, Wang W, Hedlund E, Rogers C, Nepal SK, Wu J, et al. Mental Health and Behavior of College Students During the Early Phases of the COVID-19 Pandemic: Longitudinal Smartphone and Ecological Momentary Assessment Study. Journal of Medical Internet Research, 2020;22(6):e20185. doi:10.2196/20185
    • Lai J, Ma S., Wang Y, Cai Z, Hu J, Wei N, et al. Factors associated with mental health outcomes among health care workers exposed to coronavirus disease 2019. JAMA Netw Open. 2020;3(3):e203976. doi:10.1001/jamanetworkopen.2020.3976
    • Naser AY, Dahmash EZ, Al-Rousan R, Alwafi H, Alrawashdeh HM, Ghoul I, et al. Mental health status of the general population, healthcare professionals, and university students during 2019 coronavirus disease outbreak in Jordan: A cross-sectional study. Brain Behav, 2020;10(8):e01730. doi:10.1002/brb3.1730
    • Nelson A, Pettitt J, Flannery N. Allen Rapid assessment of psychological and epidemiological correlates of COVID-19 concern, financial strain, and health-related behavior change in a large online sample. Int J Methods in Psychiatr Res. 2020;21(3):169–184. doi:10.1371/journal.pone. 0241990
    • Vugt M, Kameda T. Evolution of the social brain: Psychological adaptations for group living. In book: Mechanisms of social connection: From brain to group. American Psychological Association, 2014. рр.335–355. doi:10.1037/14250-019
    Публікація статті «Світ Медицини та Біології» №3(81), 2022 рік , 153-158 сторінки, код УДК 159.91:616-053.82:004.78+378.147
    DOI 10.26724/2079-8334-2022-3-81-153-158